آیا هیچ درمان می تواند بیمار را با مرحله بیماری 3 کلیه راهنما
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ درمان می تواند بیمار را با مرحله بیماری 3 کلیه راهنما

من مرحله بیمار بیماری 3 کلیه هستم و دکتر من گفت هیچ چیز آنها می توانند انجام میشود تا زمانی که بدترین وجود دارد. آیا این واقعی؟ این مسئله شامل نه تنها افراد، اما همه مردم مربوطه که از بیماری کلیوی رنج می برند. سپس هر نوع درمان می تواند مردم را با مرحله 3 بیماری کلیه کمک کند وجود دارد؟ در واقع، در گذشته آن بود نه، اما در حال حاضر برخی از درمان های جدید است که می تواند کمک به مردم به تاخیر و یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد، به طوری که آنها می تواند با بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند، حتی این شانس را مانند یک فرد عادی زندگی می کنند .
چرا پزشکان گفت: هیچ چیز آنها می توانند انجام تا بیماری می شود بدترین وجود دارد؟
در گذشته، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، محدود توسط سطح مراقبت های بهداشتی، آنها هیچ فن آوری های پیشرفته و نه نفرولوژیست خوب است، پس در مرحله اولیه بیماری، آنها می توانند چیزی جز صبر انجام دهد. برای افرادی که در روز ما هستند، آنها ممکن است برخی از درمان به تاخیر پیشرفت بیماری است، اما تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است، چرا که هیچ درمان خوبی برای این بیماری وجود دارد. بنابراین بسیاری از مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. بنابراین به منظور کمک به مردم بیماری کلیوی می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، پزشکان هرگز تسلیم پژوهش.
خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، افرادی که در مراحل اولیه هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود را با به موقع و به درستی درمان، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در واقع، نه تنها یک نوع از دارو در آن، صدها نفر از داروها در آن وجود دارد. با توجه به شرایط بیماری، پزشکان داروهای مختلف برای بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری کلیه زندگی می کنند بهتر کمک کند. اگر شما هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: